O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining
Qarori
“Ochiq budjet” axborot portali orqali jamoatchilik fikri asosida
shakllangan tadbirlarni moliyalashtirishni yanada kengaytirish chora-tadbirlari
to‘g‘risida
Fuqarolarni
budjet jarayoniga jalb qilish mexanizmining ishga tushirilishi joylarda aholini
qiynab kelayotgan muammolarning yechimini topish va jamoatchilikni budjet
jarayonining ishtirokchisiga aylantirishda alohida vosita bo‘lib xizmat
qilmoqda.
2021-yilda
o‘tkazilgan tashabbusli budjetlashtirish jarayonida fuqarolardan kelib tushgan
murojaatlarda bayon etilgan o‘rinli va dolzarb muammolarni qisqa muddatlarda
bartaraf etish, davlat budjetini shakllantirish va hududlarni
ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish loyihalarini ishlab chiqish jarayoniga
aholini faol jalb etish maqsadida:
1.
Moliya vazirligi hamda Iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish
vazirligining O‘zbekiston Respublikasi respublika budjetidan 1-ilovaga muvofiq 2021-yil 1-oktabrga
qadar:
Fuqarolar
tashabbusi jamg‘armasida (keyingi o‘rinlarda — Jamg‘arma) 1 mlrd so‘mdan kam
mablag‘ shakllangan tuman va shaharlar uchun qo‘shimcha 57,9 mlrd so‘m;
“Ochiq
budjet” axborot portali orqali kelib tushgan takliflar soni 100 tadan ortiq
bo‘lgan tuman va shaharlarga qo‘shimcha 59,5 mlrd so‘m mablag‘ ajratish
to‘g‘risidagi takliflari ma’qullansin.
2.
Shunday tartib o‘rnatilsinki, unga muvofiq 2022-yil 1-yanvardan boshlab tuman
va shaharlar budjetlari parametrlarida hududiy ichki yo‘llarni ta’mirlash uchun
ajratiladigan mablag‘larning 50 foizi “Ochiq budjet” axborot portali orqali
jamoatchilik fikri asosida aniqlangan ichki yo‘llarni ta’mirlashga
yo‘naltiriladi.
Moliya
vazirligi ikki oy muddatda hududiy ichki yo‘llarni ta’mirlash uchun
ajratiladigan mablag‘larning 50 foizini “Ochiq budjet” axborot portali orqali
jamoatchilik fikri asosida aniqlangan ichki yo‘llarni ta’mirlashga yo‘naltirish
tartibini ishlab chiqsin va tasdiqlasin.
3.
Belgilansinki:
tuman
va shahar hokimlari Jamg‘armaga mablag‘larning o‘z vaqtida o‘tkazilishi hamda
Jamg‘arma mablag‘laridan maqsadli foydalanilishi bo‘yicha shaxsan javobgar
hisoblanadi;
tumanlar
va shaharlar hokimliklari tomonidan har chorakda chorakdan keyingi oyning
25-sanasiga qadar jamoatchilik fikri asosida shakllantirilgan tadbirlarni
moliyalashtirish bo‘yicha ma’lumotlar o‘zlarining rasmiy veb-saytlari va “Ochiq
budjet” axborot portaliga joylashtirib boriladi;
mazkur
bandning uchinchi xatboshisida nazarda
tutilgan qoidani buzish budjet jarayonining ochiqligini ta’minlash tartibini
buzish deb baholanadi.
4.
Moliya vazirligi:
uch
oy muddatda “Ochiq budjet” axborot portali hamda tuman va shaharlar
hokimliklarining rasmiy veb-saytlarda tashabbusli budjetlashtirish natijalari
bo‘yicha ma’lumotlarni joylashtirib borish tartibi va shakllarini tasdiqlasin;
xalqaro
tashkilotlarni jalb qilgan holda tashabbusli budjetlashtirish jarayonida
hududlar tomonidan yo‘l qo‘yilgan kamchiliklarning tahlillari asosida ushbu
jarayonni takomillashtirish bo‘yicha Vazirlar Mahkamasiga taklif kiritib
borsin;
fuqarolarning
tashabbusli budjetlashtirish jarayoniga jalb etilishi darajasi bo‘yicha
hududlar reytingini joriy etsin hamda uni “Ochiq budjet” axborot portaliga
joylashtirib borsin;
tashabbusli
budjetlashtirish jarayonini boshqarishda moliya organlarining vazifalarini aniq
belgilagan holda mazkur jarayonni muvofiqlashtirib borsin.
5.
Tashabbusli budjetlashtirish jarayonini yanada takomillashtirish bo‘yicha “Yo‘l
xaritasi” 2-ilovaga muvofiq
tasdiqlansin.
6.
Mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash vazirligi Yoshlar ishlari agentligi va
Moliya vazirligi bilan birgalikda:
tashabbusli
budjetlashtirish jarayonini amalga oshirish mexanizmi va uning mohiyatini aholi
o‘rtasida tizimli ravishda keng yoritib borilishini ta’minlasin;
har
bir mahalla va ovulda “Ochiq budjet” axborot portalida taklif qoldirish va ovoz
berish jarayoniga ko‘maklashuvchi “mobil” guruhlar hamda “tashabbuskorlar
burchagi” ni tashkil etsin;
7.
Mazkur qarorning ijrosini samarali tashkil qilishga mas’ul va shaxsiy javobgar
etib moliya vaziri T. A. Ishmetov hamda Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar
Kengashi Raisi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimlari belgilansin.
Qaror
ijrosini muhokama qilib borish, ijro uchun mas’ul idoralar faoliyatini
muvofiqlashtirish va nazorat qilish O‘zbekiston Respublikasi Bosh vazirining
o‘rinbosari J.A. Qo‘chqorov zimmasiga yuklansin.
O‘zbekiston
Respublikasi Prezidenti Sh. MIRZIYOYEV
Toshkent
sh.,
2021-yil
22-sentabr,
PQ-5250-son
O‘zbekiston
Respublikasi Prezidentining 2021-yil 22-sentabrdagi PQ-5250-son qaroriga
1-ILOVA
Fuqarolar
tashabbusi jamg‘armasida 1 mlrd so‘mdan kam mablag‘ shakllangan hamda kelib
tushgan takliflar soni 100 tadan ortiq bo‘lgan tuman va shaharlarga O‘zbekiston
Respublikasi respublika budjetidan qo‘shimcha ravishda ajratilayotgan
mablag‘lar
MIQDORI
mln. so‘m |
||||
T/r |
Hudud nomi |
Ajratiladigan qo‘shimcha mablag‘ miqdori |
shundan: |
|
1 milliard so‘mdan kam mablag‘ shakllangan tuman va shaharlarga |
kelib tushgan takliflar soni 100 tadan ortiq bo‘lgan tuman va shaharlarga |
|||
Jami |
117 416 |
57 916 |
59 500 |
|
shu jumladan: |
||||
Qoraqalpog‘iston Respublikasi bo‘yicha jami |
13 003 |
5 003 |
8 000 |
|
1. |
Nukus shahri |
500 |
500 |
|
2. |
Taxiatosh tumani |
500 |
500 |
|
3. |
Beruniy tumani |
500 |
500 |
|
4. |
To‘rtko‘l tumani |
500 |
500 |
|
5. |
Qo‘ng‘irot tumani |
507 |
7 |
500 |
6. |
Mo‘ynoq tumani |
578 |
78 |
500 |
7. |
Ellikqal’a tumani |
654 |
154 |
500 |
8. |
Xo‘jayli tumani |
728 |
228 |
500 |
9. |
Nukus tumani |
734 |
234 |
500 |
10. |
Amudaryo tumani |
750 |
250 |
500 |
11. |
Chimboy tumani |
983 |
483 |
500 |
12. |
Qonliko‘l tumani |
1 022 |
522 |
500 |
13. |
Qorao‘zak tumani |
1 065 |
565 |
500 |
14. |
Shumanay tumani |
1 197 |
697 |
500 |
15. |
Taxtako‘pir tumani |
1 350 |
850 |
500 |
16. |
Bo‘zatov tumani |
1 435 |
935 |
500 |
Andijon viloyati bo‘yicha jami |
17 521 |
12 021 |
5 500 |
|
17. |
Qo‘rg‘ontepa tuman� |
1 216 |
716 |
500 |
18. |
Marhamat tumani |
1 233 |
733 |
500 |
19. |
Shahrixon tumani |
1 240 |
740 |
500 |
20. |
Andijon shahri |
1 250 |
750 |
500 |
21. |
Ulug‘nor tumani |
1 252 |
752 |
500 |
22. |
Baliqchi tumani |
1 269 |
769 |
500 |
23. |
Andijon tumani |
771 |
771 |
|
24. |
Izboskan tumani |
1 280 |
780 |
500 |
25. |
Xo‘jaobod tumani |
802 |
802 |
|
26. |
Bo‘z tumani |
1 341 |
841 |
500 |
27. |
Buloqboshi tumani |
1 346 |
846 |
500 |
28. |
Paxtaobod tumani |
1 365 |
865 |
500 |
29. |
Oltinko‘l tumani |
1 368 |
868 |
500 |
30. |
Jalaquduq tumani |
889 |
889 |
|
31. |
Xonobod shahri |
899 |
899 |
|
Buxoro viloyati bo‘yicha jami |
11 747 |
5 747 |
6 000 |
|
32. |
Buxoro shahri |
500 |
500 |
|
33. |
Shofirkon tumani |
579 |
79 |
500 |
34. |
Jondor tumani |
838 |
338 |
500 |
35. |
Buxoro tumani |
843 |
343 |
500 |
36. |
Romitan tumani |
909 |
409 |
500 |
37. |
Vobkent tumani |
883 |
383 |
500 |
38. |
Peshku tumani |
962 |
462 |
500 |
39. |
Kogon tumani |
1 111 |
611 |
500 |
40. |
Olot tumani |
1 261 |
761 |
500 |
41. |
Kogon shahri |
1 251 |
751 |
500 |
42. |
Qorako‘l tumani |
1 304 |
804 |
500 |
43. |
Qorovulbozor tumani |
1 306 |
806 |
500 |
Jizzax viloyati bo‘yicha jami |
10 249 |
5 249 |
5 000 |
|
44. |
Jizzax shahri |
500 |
500 |
|
45. |
Paxtakor tumani |
833 |
333 |
500 |
46. |
Zarbdor tumani |
862 |
362 |
500 |
47. |
G‘allaorol tumani |
1 015 |
515 |
500 |
48. |
Baxmal tumani |
1 018 |
518 |
500 |
49. |
Arnasoy tumani |
1 074 |
574 |
500 |
50. |
Forish tumani |
470 |
470 |
|
51. |
Mirzacho‘l tumani |
1 134 |
634 |
500 |
52. |
Sharof Rashidov tumani |
1 039 |
539 |
500 |
53. |
Zomin tumani |
1 101 |
601 |
500 |
54. |
Yangiobod tumani |
1 203 |
703 |
500 |
Qashqadaryo viloyati bo‘yicha jami |
2 625 |
125 |
2 500 |
|
55. |
Shahrisabz tumani |
500 |
500 |
|
56. |
Mirishkor tumani |
500 |
500 |
|
57. |
Dehqonobod tumani |
625 |
125 |
500 |
58. |
Nishon tumani |
500 |
500 |
|
59. |
Muborak tumani |
500 |
500 |
|
Navoiy viloyati bo‘yicha jami |
8 617 |
5 117 |
3 500 |
|
60. |
Karmana tumani |
571 |
71 |
500 |
61. |
Qiziltepa tumani |
1 137 |
637 |
500 |
62. |
Konimex tumani |
676 |
676 |
|
63. |
Navoiy shahri |
508 |
8 |
500 |
64. |
G‘ozg‘on tumani |
803 |
803 |
|
65. |
Uchquduq tumani |
688 |
188 |
500 |
66. |
Zarafshon shahri |
1 031 |
531 |
500 |
67. |
Tomdi tumani |
671 |
671 |
|
68. |
Navbahor tumani |
1 213 |
713 |
500 |
69. |
Nurota tumani |
1 319 |
819 |
500 |
Namangan viloyati bo‘yicha jami |
7 183 |
2 183 |
5 000 |
|
70. |
Pop tumani |
500 |
500 |
|
71. |
To‘raqo‘rg‘on tumani |
500 |
500 |
|
72. |
Mingbuloq tumani |
500 |
500 |
|
73. |
Uchqo‘rg‘on tumani |
500 |
500 |
|
74. |
Kosonsoy tumani |
631 |
131 |
500 |
75. |
Namangan tumani |
655 |
155 |
500 |
76. |
Yangiqo‘rg‘on tumani |
837 |
337 |
500 |
77. |
Norin tumani |
925 |
425 |
500 |
78. |
Uychi tumani |
973 |
473 |
500 |
79. |
Chortoq tumani |
1 162 |
662 |
500 |
Samarqand viloyati bo‘yicha jami |
5 430 |
2 430 |
3 000 |
|
80. |
Samarqand tumani |
500 |
500 |
|
81. |
Urgut tumani |
500 |
500 |
|
82. |
Kattaqo‘rg‘on shahri |
500 |
500 |
|
83. |
Paxtachi tumani |
206 |
206 |
|
84. |
Toyloq tumani |
500 |
500 |
|
85. |
Jomboy tumani |
611 |
111 |
500 |
86. |
Qo‘shrabod tumani |
119 |
119 |
|
87. |
Pastdarg‘om tumani |
599 |
599 |
|
88. |
Payariq tumani |
545 |
545 |
|
89. |
Ishtixon tumani |
1 350 |
850 |
500 |
Surxondaryo viloyati bo‘yicha jami |
5 419 |
4 419 |
1 000 |
|
90. |
Denov tumani |
165 |
165 |
|
91. |
Boysun tumani |
80 |
80 |
|
92. |
Sariosiyo tumani |
457 |
457 |
|
93. |
Jarqo‘rg‘on tumani |
290 |
290 |
|
94. |
Termiz shahri |
500 |
500 |
|
95. |
Muzrabod tumani |
546 |
546 |
|
96. |
Bandixon tumani |
608 |
608 |
|
97. |
Qiziriq tumani |
601 |
601 |
|
98. |
Qumqo‘rg‘on tumani |
698 |
698 |
|
99. |
Uzun tumani |
1 205 |
705 |
500 |
100. |
Sho‘rchi tumani |
269 |
269 |
|
Sirdaryo viloyati bo‘yicha jami |
8 518 |
5 518 |
3 000 |
|
101. |
Sardoba tumani |
500 |
500 |
|
102. |
Sirdaryo tumani |
944 |
444 |
500 |
103. |
Guliston shahri |
150 |
150 |
|
104. |
Guliston tumani |
763 |
763 |
|
105. |
Boyovut tumani |
1 198 |
698 |
500 |
106. |
Sayxunobod tumani |
1 087 |
587 |
500 |
107. |
Mirzaobod tumani |
1 100 |
600 |
500 |
108. |
Shirin shahri |
1 420 |
920 |
500 |
109. |
Yangiyer shahri |
806 |
806 |
|
110. |
Oqoltin tumani |
550 |
550 |
|
Toshkent viloyati bo‘yicha jami |
5 221 |
1 221 |
4 000 |
|
111. |
Toshkent tumani |
500 |
500 |
|
112. |
Angren shahri |
500 |
500 |
|
113. |
Chirchiq shahri |
500 |
500 |
|
114. |
Olmaliq shahri |
550 |
50 |
500 |
115. |
Parkent tumani |
83 |
83 |
|
116. |
Bekobod shahri |
149 |
149 |
|
117. |
Yangiyo‘l shahri |
176 |
176 |
|
118. |
Ohangaron tumani |
500 |
500 |
|
119. |
Ohangaron shahri |
770 |
270 |
500 |
120. |
Chinoz tumani |
814 |
314 |
500 |
121. |
Yuqorichirchiq tumani |
500 |
500 |
|
122. |
Piskent tumani |
123 |
123 |
|
123. |
Yangiyo‘l tumani |
56 |
56 |
|
Farg‘ona viloyati bo‘yicha jami |
13 943 |
6 943 |
7 000 |
|
124. |
Yozyovon tumani |
500 |
500 |
|
125. |
O‘zbekiston tumani |
500 |
500 |
|
126. |
Toshloq tumani |
500 |
500 |
|
127. |
Qo‘qon shahri |
500 |
500 |
|
128. |
Quva tumani |
619 |
119 |
500 |
129. |
Marg‘ilon shahri |
667 |
167 |
500 |
130. |
Quvasoy shahri |
809 |
309 |
500 |
131. |
Farg‘ona tumani |
832 |
332 |
500 |
132. |
Rishton tumani |
856 |
356 |
500 |
133. |
Uchko‘prik tumani |
371 |
371 |
|
134. |
Oltiariq tumani |
392 |
392 |
|
135. |
Qo‘shtepa tumani |
988 |
488 |
500 |
136. |
Buvayda tumani |
548 |
548 |
|
137. |
Furqat tumani |
1 079 |
579 |
500 |
138. |
Dang‘ara tumani |
647 |
647 |
|
139. |
So‘x tumani |
1 316 |
816 |
500 |
140. |
Beshariq tumani |
1 368 |
868 |
500 |
141. |
Bag‘dod tumani |
1 451 |
951 |
500 |
Xorazm viloyati bo‘yicha jami |
7 940 |
1 940 |
6 000 |
|
142. |
Urganch tumani |
500 |
500 |
|
143. |
Tuproqqal’a tumani |
531 |
31 |
500 |
144. |
Xiva shahri |
609 |
109 |
500 |
145. |
Shovot tumani |
500 |
500 |
|
146. |
Xiva tumani |
645 |
145 |
500 |
147. |
Gurlan tumani |
567 |
67 |
500 |
148. |
Hazorasp tumani |
500 |
500 |
|
149. |
Bog‘ot tumani |
642 |
142 |
500 |
150. |
Qo‘shko‘pir tumani |
500 |
500 |
|
151. |
Yangiariq tumani |
614 |
114 |
500 |
152. |
Urganch shahri |
1 007 |
507 |
500 |
153. |
Yangibozor tumani |
1 325 |
825 |
500 |
O‘zbekiston
Respublikasi Prezidentining 2021-yil 22-sentabrdagi PQ-5250-son qaroriga
2-ILOVA
Tashabbusli
budjetlashtirish jarayonini yanada takomillashtirish bo‘yicha
“YO‘L XARITASI”
T/r |
Chora-tadbirlar nomi |
Amalga oshirish shakli |
Ijro muddatlari |
Mas’ul ijrochilar |
I. Jamoatchilik fikri asosida shakllantirilgan tadbirlarni amalga oshirish tartibini takomillashtirish |
||||
1. |
2021-yilda tajriba tariqasida tanlangan tuman va shaharlarda tashabbusli budjetlashtirish natijalarini hisobga olgan holda “Ochiq budjet” axborot portalini takomillashtirish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil I chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
2. |
Xalqaro ekspertlarni jalb qilgan holda manfaatdor vazirlik va idoralar bilan birgalikda tashabbusli budjetlashtirishning yangi amaliyotlarini joriy etish bo‘yicha uslubiy ko‘rsatmalar ishlab chiqish. |
Normativ-huquqiy hujjat |
2022-yil III chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov), vazirlik va idoralar, xalqaro tashkilotlar (kelishuv asosida) |
3. |
Jamoatchilik fikri asosida shakllantirilgan takliflarni ilgari surish va tadbirlarni saralash jarayonini tartibga solishga doir normativ-huquqiy hujjatlarga fuqarolar tomonidan bildirilgan taklif va mulohazalar asosida o‘zgartirish va qo‘shimchalar kiritish. |
Normativ-huquqiy hujjat |
2022-yil IV chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
4. |
Fuqarolar tashabbusi jamg‘armasi mablag‘lari hisobidan amalga oshirilgan loyihalar orasida “Yil tashabbusi” tanlovini tashkil etish va o‘t�azish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
Har yili mart oyida |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov), Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar va Toshkent shahar hokimliklari |
5. |
Fuqarolarning budjet jarayoniga jalb etilishi darajasi hamda tashabbusli budjetlashtirish tadbirlari amalga oshirilishi samaradorligi va natijadorligi bo‘yicha davlat hokimiyati organlari faoliyatini baholash tartibini joriy etish. |
Normativ-huquqiy hujjat |
2022-yil II chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
6. |
Tashabbusli budjetlashtirish jarayonining monitoringini amalga oshirish bo‘yicha qo‘llanma va savolnomalar ishlab chiqish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil yanvar |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) tuman (shahar) hokimliklari |
7. |
Hududlarda jamoatchilik fikri asosida shakllantirilgan takliflarni ilgari surish va tadbirlarni saralash jarayonlari ustidan monitoring o‘tkazish hamda ularni baholash. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
Hisobot choragidan keyingi oyning 25-sanasidan kechiktirmay |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
8. |
Tashabbusli budjetlashtirish amaliyotini kengaytirish bo‘yicha Oliy Majlis Senatiga takliflar kiritish, shu jumladan: mahalliy davlat hokimiyati organlariga Moliya vazirligi tomonidan belgilangan umumiy tamoyillarga asoslangan tashabbusli budjetlashtirishning yangi amaliyotlarini joriy etish huquqini berish; jamoatchilik fikri asosida shakllangan tadbirlarni tanlab olishning umumiy mezonlarini takomillashtirish; jamoatchilik fikri asosida shakllangan tadbirlarni (muayyan hududning o‘ziga xos xususiyatlarini hisobga olgan holda) tanlashning maxsus mezonlarini belgilash va qo‘llash mexanizmini ishlab chiqish; taqdim etilgan tadbirlarni tanlash va ovoz berish bosqichlarida fuqarolarga tadbirlarni muhokama qilish va ochiq munozaralarda ishtirok etish imkoniyatini yaratish. |
Qaror loyihasi |
2022-yil III chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov), Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar, Toshkent shahar va tuman (shahar) hokimliklari |
9. |
Hududlarni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish dasturlarini ishlab chiqishda jamoatchilik fikriga asosan loyihalarni tanlab olish mexanizmini yaratish. |
Normativ-huquqiy hujjat |
2023-yil I chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov), Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar, Toshkent shahar va tuman (shahar) hokimliklari |
II. Tashabbusli budjetlashtirish jarayoni ishtirokchilarining malakasini oshirish, sohada ilmiy-tadqiqot va professional salohiyatni kuchaytirish |
||||
10. |
Xalqaro ekspertlarni jalb qilgan holda, “Jalb qilingan vazirliklar, idoralar, shuningdek, mahalliy davlat hokimiyati organlari mutaxassislari uchun tashabbusli budjetlashtirish” mavzusidagi ilg‘or o‘quv dasturi bo‘yicha o‘quv seminarini o‘tkazish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil I chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
11. |
Tashabbusli budjetlashtirish bo‘yicha o‘quv videokursini ishlab chiqish va “Ochiq budjet” axborot portaliga joylashtirish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil I chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov), xalqaro tashkilotlar (kelishuv asosida) |
12. |
Takliflarni ilgari surish, axborotlarni joylashtirish, tashabbusli budjetlashtirish ishtirokchilarining o‘zaro fikr almashinuvini yo‘lga qo‘yish maqsadida “Ochiq budjet” axborot portalida tashabbusli budjetlashtirish tajribalarini ilgari surish bo‘yicha maxsus bo‘lim yaratish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil III chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
13. |
Fuqarolar, nodavlat notijorat tashkilotlar mutaxassislari va boshqa manfaatdor tomonlar uchun tashabbusli budjetlashtirish to‘g‘risida ma’lumot beruvchi ko‘rgazmali o‘quv materiallarni (sharhlar, qo‘llanmalar va boshqalar) ishlab chiqish va tarqatish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil II chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov), Yoshlar ishlari agentligi (A. Sa’dullayev), vazirlik va idoralar |
14. |
Tashabbusli budjetlashtirish sohasidagi xalqaro tajriba va O‘zbekistonda tatbiq etilayotgan amaliyotlarning tahlili yuzasidan nashrlarni tayyorlash. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil II chorakdan boshlab |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
15. |
Respublikada tashabbusli budjetlashtirishni rivojlantirishning o‘ziga xosligini o‘rganish yuzasidan ilmiy seminar va konferensiyalar o‘tkazish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
Har yili mart oyida |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov), vazirlik va idoralar |
16. |
Tashabbusli budjetlashtirish bo‘yicha xalqaro tajribani va O‘zbekistonda joriy etilgan amaliyotni o‘rganish maqsadida “Budjet jarayonida fuqarolar ishtiroki” mavzusida xalqaro forum tashkil etish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil II chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
17. |
Partisipator budjetlashtirishni takomillashtirish yuzasidan xalqaro ekspertlar va tashkilotlar bilan hamkorlikni rivojlantirish, yangi amaliyotlarni o‘rganish va tajriba almashish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
2022-yil III chorak |
Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
III. Tashabbusli budjetlashtirish jarayonining ochiqligini ta’minlash |
||||
18. |
Fuqarolar tashabbusi jamg‘armasi mablag‘lari hisobidan amalga oshirilayotgan loyihalar, yuzaga kelayotgan muammolar va sohaga oid boshqa mavzularda tele-dastur va radio eshittirishlarni tayyorlash. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
Reja jadvali asosida |
O‘zbekiston Milliy axborot agentligi (A. Ko‘chimov), O‘zbekiston Milliy teleradiokompaniyasi (A. Xadjayev), Moliya vazirligi (A. Xaydarov), Qoraqalpog‘iston Respublikasi Vazirlar Kengashi, viloyatlar, Toshkent shahar va tuman (shahar) hokimliklari |
19. |
Ommaviy axborot vositalarida, shuningdek, tuman (shahar) hokimliklarining rasmiy veb-saytlarida va “Ochiq budjet” axborot portalida jamoatchilik fikri asosida shakllantirilgan va tegishli mahalliy budjetlar mablag‘lari hisobidan moliyalashtirilayotgan tadbirlar ijrosini keng yoritib borish. |
Tashkiliy chora-tadbirlar |
Hisobot choragidan keyingi oyning 25-sanasidan kechiktirmay |
Tuman (shahar) hokimliklari, Moliya vazirligi (A. Xaydarov) |
(Qonunchilik
ma’lumotlari milliy bazasi, 23.09.2021-y., 07/21/5250/0902-son)